Benvinguda

Benvolguda Familia!!

Aquest blog té la intenció de millorar la comunicació entre l’escola i la família amb el proposit de treballar de forma conjunta pel bé del xiquet/a.
Aquest projecte està dins del programa de millora dels processos escolars i al mateix temps preten fer del Paternina una escola moderna i adaptada a les noves corrents tecnològiques.
La comunicació és vital per ajudar-nos a millorar la convivència, les accions pedagògiques i la col·laboració entre la família i l’escola. Volem que aquesta informació siga inmediata, ràpida, eficaç i d’ajuda per a les dues parts.
Ací trobareu tots els comunicats informatius expossats als taulers de l’escola, les activitats complementàries, beques, projectes i descàrregues de documents informatius que els tutors i la direcció realitzen, etc…
Aprofitem per a donar-vos les gràcies en ajudar-nos, col·laborar i millorar la nostra escola! L’escola de tots i totes!

Recordar-vos que la nostra pàgina web www.paterninacalp.com és l’eix vertebrador de tota la informació escolar. Vos convidem a visitar-la!


Queridas familias!

Este blog tiene la intención de mejorar la comunicación entre la escuela y las familias con el proposito de trabajra de forma conjunta por el bien de los niños y niñas.
Este proyecto está dentro del programa de mejora de los procesos escolares y al mismo tiempo pretende hacer del Paternina una escuela moderna y adaptada a las nuevas corrientes tecnológicas.

La comuniciación es vital para ayudarnos a mejorar la convivencia, las acciones pedagógicas y la colaboración entre familia y escuela. Queremos que esta información sea inmediata, rápida, eficaz y de ayuda para las dos partes.
Aquí encontraréis los comunicados informativos expuestos en los tablones de anuncios de la escuela, las actividades complementarias, becas, proyectos y descarga de documentos informativos que los tutores y la dirección realizan.
Aprovechamos para daros las gracias por ayudarnos, colaborar y mejorar nuestra escuela! 
La escuela es de todos y todas!

Recordad que nuestra página web www.patenrinacalp.com es el eje vertebrador de toda la información escolar. Os invitamos a visitarla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario